Opakowanie na perfumy – jak zachęcić klienta do zakupu?

Niniejszy artykuł pod tytułem Tarot dla początkujących – co powinieneś wiedzieć o stawianiu kart nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Tarot dla początkujących – co powinieneś wiedzieć o stawianiu kart należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Piękne opakowania to rozwiązanie, którym posługują się w szczególności producenci artykułów dedykowanych kobietom. Na rynku można znaleźć wyjątkowe opakowanie na perfumy, a także na innego rodzaju kosmetyki, np. do pielęgnacji skóry. Jak za pomocą designu pudełka zwiększyć sprzedaż?

Opakowanie na perfumy – jak duże marki walczą o klientów?

Jeśli chodzi o opakowanie na perfumy i wyjątkowe projekty, warto przyjrzeć się znanym i rozpoznawalnym markom:

  • Yves Saint Laurent – jedne z perfum Yves Saint Laurent – Mon Paris – to esencja kobiecego luksusu – flakoniki są pakowane w czarno-różowe pudełka z czarnym logotypem firmy, ozdobione złotymi napisami,
  • Beyonce Pulse – seria perfum sygnowanych przez celebrytkę pakowana jest w dojrzałe granatowo-biało-niebieskie pudełka, markowy logotyp został umieszczony zarówno z przodu opakowania, jak i na jego bocznych ściankach, dodaje prestiżu,
  • Jimmy Choo – woda perfumowana dla kobiet z klasą pakowana jest w eleganckie różowe pudełka. Na opakowaniach znalazły się tłoczenia oraz złoty emblemat reklamujący markę Jimmy Choo.

Wymienione powyżej marki zastosowały kilka sztuczek, które sprawiają, że konsumentki chętniej sięgają właśnie po te produkty. Złocone logotypy, tłoczenia, uszlachetnienie pudełka złotą lub srebrną folią – te wszystkie zabiegi mają na celu podnieść estetykę opakowania i zwrócić uwagę klientów!

Opakowanie na perfumy – jak zaprojektować pudełko, które wpłynie na decyzje zakupowe klienta?

W stworzeniu ciekawych i estetycznych opakowań na perfumy może pomóc profesjonalny producent opakowań. Na skalę europejską w tej branży wyróżnia się np. firma Packhelp. Polska firma, która jeszcze niedawno zaczynała jako startup, dziś współpracuje z firmami z wielu różnych krajów.

W ofercie Packhelp można znaleźć luksusowe opakowania na słodycze, firmowe gadżety i perfumy, a także opakowania na artykuły spożywcze. Z usług Packhelp korzystają producenci gadżetów elektronicznych oraz firmy farmaceutyczne. Warto dowiedzieć się więcej o działalności tego przedsiębiorstwa, z uwagi na rodzaj wykorzystywanego do produkcji opakowań materiału, czyli ekologicznego kartonu. To wyjątkowe narzędzie można wykorzystać nie tylko do zapakowania swoich produktów, ale także do reklamy przedsiębiorstwa i budowania wizerunku własnej marki!