Sprzedaż przez Internet to sektor handlu, który rozwija się bardzo dynamicznie. Gdy rośnie sprzedaż, zwiększają się także potrzeby e-sklepu. Jak rozwinąć swój biznes w sieci? Na czym polega konfekcjonowanie towaru? Zapraszamy do lektury!
Wraz z rosnącym zainteresowaniem e-sklepami, wzrosło również zapotrzebowanie e-sprzedawców na usługi logistyczne. Gdy sklepowe zaplecze nie spełnia wymagań magazynowanych lub jest po prostu za małe, żeby przechowywać w nim towary, firmy decydują się na zlecenie działań logistycznych zewnętrznym podmiotom. Przykładem takiej usługi jest konfekcjonowanietowaru.
Konfekcjonowanie towaru to szereg czynności, polegających na:
To ostatni etap pakowania produktu, zanim gotowy towar trafi do klienta.
Konfekcjonowanie towaru to usługa, którą realizuje się najczęściej półautomatycznie – część prac związanych z pakowaniem jest wykonywana ręcznie, do innych czynności (zwłaszcza w przypadku zleceń wielkonakładowych) angażuje się specjalne maszyny i narzędzia.
Konfekcjonowanie towaru pozwala przedsiębiorcy oszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Dzięki zleceniu tej usługi zewnętrznej firmie redukowane są wydatki związane z:
W Polsce jedną z firm, która zajmuje się profesjonalna usługą konfekcjonowania jest Altmaster Logistyka. Profesjonalny operator logistyki zadba o to, by Twoje produkty zostały odebrane i dostarczone do magazynu oraz przygotowane według wytycznych do wysyłki do klienta.
Coraz więcej firm zajmujących się sprzedażą internetową, decyduje się na outsourcing usług logistycznych. Dzięki zleceniu usługi konfekcjonowania zewnętrznej firmie można usprawnić procesy sprzedażowe i przyspieszyć wysyłkę, co przedkłada się bezpośrednio na zadowolenie klientów. Outsourcing procesów logistycznych jest konieczną i naturalną potrzebą rozwijających się przedsiębiorstw!