Współczesny klient zwraca uwagę na wiele czynników, takich jak profesjonalna obsługa, szybkość realizacji zamówienia oraz indywidualny sposób traktowania. Jak skutecznie zarządzać wizerunkiem marki i go zadowolić?
Brand to produkt lub usługa, który wyróżnia się na tle innych marek na rynku. Do osiągnięcia takiej przewagi konkurencyjnej mogą przyczynić się:
Aby wykreować markę i utrwalić jej świadomość u konsumentów, stosuje się szereg różnych metod marketingowych. Te czynności, to właśnie branding. Dzięki działaniom brandingowym obraz danego przedsiębiorstwa jest zdefiniowany w umysłach docelowych odbiorców w taki sposób, że konsument przedkłada produkt lub usługę danej firmy nad inne i się do niej przywiązuje. Jak skutecznie zarządzać wizerunkiem marki?
Na wizerunek marki wpływają także takie elementy, jak:
Branding można realizować także w oparciu o projekt pudełek produktowych. Jak wyróżnić w ten sposób na rynku? Dlaczego projektowanie firmowych opakowań jest takie ważne?
Projektowanie opakowań produktowych odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedażowym. Niestandardowe i kreatywne spersonalizowane pudełka wywołują u klientów silne, pozytywne emocje i budują zaufanie wobec marki. Wygląd pudełka musi być spójny z wizerunkiem firmy oraz wyróżniać produkt na tle innych, konkurencyjnych ofert. Warto zadbać o to, by pudełko zaskakiwało pomysłem na design i nietypowym wykonaniem.
Aby nawiązać trwałą relację z klientem, poza produktem wysokiej jakości, należy mu dostarczyć także wyjątkową oprawę. Warto więc odejść od standardów i schematów i podarować klientowi spersonalizowane, estetyczne pudełko, które samo w sobie będzie wyjątkowym prezentem i będzie się miło kojarzyć z firmą!