8 elementów dobrej strony internetowej

Niniejszy artykuł pod tytułem Tarot dla początkujących – co powinieneś wiedzieć o stawianiu kart nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Tarot dla początkujących – co powinieneś wiedzieć o stawianiu kart należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Największe wyzwanie, jakie stoi przed agencją digital to stworzenie ciekawej i funkcjonalnej strony internetowej. Powinna przyciągać wzrok, być miła dla oka, czytelna na wszystkich urządzeniach mobilnych, ponieważ klienci szukają ofert nie tylko korzystając z laptopa lub komputera stacjonarnego. Dobrze zaprojektowana witryna powinna zawierać kilka elementów.

Chwytliwy slogan

To skrótowa informacja, przekaz, zwłaszcza dla osób, które widzą daną witrynę po raz pierwszy. Slogan informuje, czym zajmuje się dany podmiot.

Informacja o usługach

To pełny opis oferty. Miejsce, od którego zależy, czy klient zdecyduje się na nasze usługi, czy będzie szukał dalej. Dobrze jest wspomnieć, jakie konkretnie potrzeby zaspokaja nasz biznes, w czym może pomóc.

Portfolio

Dotychczasowe realizacje bronią się jeszcze bardziej niż zadeklarowana działalność. To dzięki nim mamy pełny ogląd na to, jak realnie pracuje dana firma.

Dlaczego my?

Jeśli nasza firma ma jakieś osiągnięcia, warto poinformować o tym agencję digital, która pracuje nad jej stroną. To ważny komunikat dla klienta, bo pokazuje prawdziwy profesjonalizm, nagrodzony przez innych.

Dla kogo usługi

Nie ma specjalistów od wszystkiego. Dlatego dobrze jest sprecyzować, w czym konkretnie jesteśmy lepsi od naszej konkurencji. Im mniejsza nisza tym lepiej dla nas, bo można się w niej wyróżnić. Dobre określenie grupy docelowej pozwala także zająć wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Googla.

Opinia klientów

Jeśli zależy nam na poszerzaniu grona klientów, warto pochwalić się tym, że nasi dotychczasowi partnerzy wysoko oceniają nasze kwalifikacje. Dobrze jest opatrzyć takie informacje zdjęciem klienta, nazwą firmy lub branżą, dla której zlecenie zostało wykonane. Opinie zadowolonych klientów działają nieraz lepiej niż reklama.

Zachęta do współpracy

Nawet jeśli potencjalny klient nie chce w danym momencie nawiązać z nami współpracy, warto go do tego zachęcić. Jeśli namówimy go na podanie chociażby maila, może otrzymywać nasz newsletter dowiadując się, co w danym momencie mamy do zaoferowania.

Formularz kontaktowy

To wszystkie dane, ułatwiające kontakt. To przede wszystkim numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko właściciela, ale także numer NIP i REGON firmy. Takie detale podnoszą wiarygodność i umożliwiają pozyskanie kolejnych klientów.

Sukces strony www tkwi również w umiarze. Wiedzą o tym doświadczone agencje digital. Umiar dotyczy zarówno tekstu, jak i grafiki. Tekst musi informować o tym, co jest naprawdę ważne, grafika powinna go dobrze eksponować. Klienta nie interesuje ciąg przymiotników wartościujących działania firmy, ale konkrety, które można udowodnić. Za mało profesjonalne uchodzi umieszczanie na stronie firmy zbyt wielu animacji czy banerów. Takie elementy rozpraszają i zniechęcają odbiorcę.

Każdy element umieszczany na stronie dobrze jest konsultować z agencją digital, która wykonuje nam usługi. Zanim cokolwiek dołożymy, warto zastanowić się, czy ten element jest na pewno niezbędny na stronie www firmy.